Statistika ličnih preferencija na izborima 2022-e

Dragi moji,
nakon objavljivanja konačnih rezultata izbora želim da vam se zahvalim na podršci koju sam dobio. Hvala svima koji su izašli na izbore, posebno hvala vama koji ste glasali za NES, a najviše hvala mojim glasačima, vas 4.134 pokazali ste da je moj rad u prethodnom periodu bio primijećen.




Posebno me raduje činjenica da ste me podržali kao zadnjeg kandidata na listi. Prvi sam po broju glasova za ovaj nivo od svih kandidata iz B. Krupe, a peti na listi NES-Za nove generacije u Federaciji BiH.




Ogroman podstrek je spoznaja da imaš podršku kod svog naroda. Nisam ušao u Parlamentarnu skupštinu BiH, ali sa dva mandata koalicije NES-Za nove generacije ostvaren je cilj koji smo postavili. Borba za državu nastavlja se jačim kapacitetom.

Detaljnu i zanimljivu analizu izbornih rezultata Općih izbora 2022.godine, tj. uspjeh bosanskokrupskih kandidata koji su dobili mandate ili značajan broj glasova dao je portal Krupljani.ba u svojoj analizi na sledečem linku:

https://krupljani.ba/bk-info/analiza-izbornih-rezultata-u-skupstinu-usk-ide-cak-sest-krupljana/.html



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

ORGANIZACIONA KLIMA u funkciji ostvarenja ciljeva menadžmenta ljudskih potencijala

21 APRIL, NADA I GEOPOLITIKA EMOCIJA

Samir Jašaragić, mr. oec. Kandidat za Gradsko vijeće Bosanske Krupe - NES zajedno 14.