Predizborna poruka


 Poštovane građanke i građani,

želio bih da Vam se zahvalim na dosadašnjoj podršci i povjerenju.

Po prvi put sam dobio čast da budem kandidat liste za Predstavnički dom Parlamentarne skupštine Bosne I Hercegovine, koalicije Narodnog evropskog saveza - NES-a ZA NOVE GENERACIJE i na raspolaganju sam na broju 8 ispred Narodnog evropskog saveza za izbornu jedinicu 1. 

Do sad povjerene dužnosti obnašao sam odgovorno, časno i pošteno i smatram da kao dokazani patriota i magistar ekonomije svojim znanjem, iskustvom i energijom mogu doprinijeti zajednici i kao zastupnik u Predstavničkom domu, što je bio i razlog prihvatanja moje kandidature. 

Svoj doprinos domovini i zajednici dao sam u proteklom ratu s puškom u ruci, a nastavio sam i u miru, bez populizma ma kako on bio popularan, nego sa konkretnim djelima, stavovima i projektima, posebno kao ministar za pitanja boraca u Vladi USK. 

Uvjeren sam da zaslužujete bolje i više, i zato Vas pozivam da zajedno nastavimo raditi dalje za bolje, zbog nas i naše djece. Donesimo odluke koje će obezbijediti da progresivno krenemo u pravcu Evrope i NATO-a, reformski s razvojnim projektima i stvaranjem kvalitetnijih uslova za svakodnevni život. To možemo samo zajedno i zato Vas pozivam vas da pratite naša obraćanja, susrete i druženja, da analizirate do sada urađeno i programske ciljeve, te da podržite kandidatske  liste NES-a BiH za sve nivoe vlasti.

Unaprijed hvala za podršku, nastojat ću da ne iznevjerim ukazano povjerenje.



Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

ORGANIZACIONA KLIMA u funkciji ostvarenja ciljeva menadžmenta ljudskih potencijala

21 APRIL, NADA I GEOPOLITIKA EMOCIJA

Samir Jašaragić, mr. oec. Kandidat za Gradsko vijeće Bosanske Krupe - NES zajedno 14.